• Fika till poolspelet 18/9!

    På poolspelet den 18/9 tänkte vi ordna med fikaförsäljning för att fylla på lagets kassa. Om det är någon förälder som kan bidra med försäljning på plats, bakning eller att ta med kaffetermos vore det toppen! Maila mig på m.sofi.eriksson@gmail.com så hör jag av mig om detaljer, hälsar Sofi F2013/14 8 sep 2022 1kommentar
  • Matcher lördag 10 september

    Vi har tackat ja till två matcher mot ÖSK Svart och Adolfsberg nu på lördag förmiddag. Vi kommer i första hand kalla de spelare som var uttagna till det uppskjutna poolspelet förra helgen. Kallelse kommer separat. Svara på kallelsen så snart som möjligt så att vi kan kalla in reserver. P2014 6 sep 2022 0kommentarer
  • Resturangchansen

    Hej alla i p012 Då var det dags att sälja Resturangchansen Vi får häften/app den 4/10 De kostar 260kr och laget får 130kr Skriv hur många ni vill ha här nedan P2012 6 sep 2022 23kommentarer
  • Försäljning av Newbody

    Hej alla föräldrar! Nu är höstterminen 2022 igång och vi tänkte starta en försäljningen av Newbody. Försäljningen är lätt att starta igång och ni dela en webbshop/QR kod med familj och vänner. Kataloger kommer delas ut efter träningen idag måndag men även på onsdag. Det är lätt att komma igång med er försäljning. För att komma igång klicka på länken nedan: https://www.newbody.se/reg/TDZSYGV Registrera ert eget försäljningskonto. Där får ni en länk/QR kod som ni delar med familj och vänner. Nu är försäljningen igång. Sista försäljningsdag är 30 september. Hur mycket behöver varje spelare sälja? Minst 3 förpackningar/spelare, alternativt swish 120 kr till lagets swishnummer. Swish nummer till laget: 123 261 50 29 Märk betalningen: Newbody "Barnets namn" Mer information om leverans och betalning kommer efter avslutad försäljning. Nu siktar vi på en riktigt bra försäljning av Newbody som kan generera en riktigt bra slant till lagets kassa! Vi sätter ett mål att vi tillsammans kan sälja mer än 250 paket! /Föräldragruppen P2014 5 sep 2022 13kommentarer
  • Visa fler nyheter