• Kioskschema v 38 2022

    I skrivande stund har endast 5 av 16 vårdnadshavare bekräftat att de står i kiosken vecka 38. Hej! Nu är det dags för P10 att stå i kiosken. Läs igenom nedanstående information och dokumenten. Du som ska jobba i kiosken ska göra följande senast fredag 9 september 1. Du som står i kiosken fredag-söndag kontaktar de som du ska jobba med. (Telefonnummer står i schemat nedan.) 2. Skicka ett SMS till kioskansvarig och bekräfta att du kommer jobba det passet du blivit tilldelad. 3. Om du behöver byta dag, meddela kioskansvarig på SMS vem du har bytt pass med. I schemat står namnen på de barn vars förälder ska bemanna kiosken. kioskschema v 38 Praktisk info, kiosken OBS! Denna aktivitet är obligatorisk, vilket innebär att om du har blivit tilldelad ett pass så måste du delta. Om du inte kan det datumet är det ditt ansvar att byta dag med någon annan förälder som står med på listan. Hittar du ingen att byta med så måste du stå på ditt pass. Har du frågor är du välkommen att ringa eller SMS:a kioskansvariga. Vänliga hälsningar Tessan Melin 073-854 53 83 och Minnia Truedsson 073- 502 34 56 Kioskansvariga KIF P10 P16 1 sep 2022 0kommentarer
  • Nu är laget igång - en fantastisk start!

    Idag, tisdag den 30 augusti, genomförde laget sin första träning tillsammans. Nio tjejer födda 2017 lekte följa John med boll, spelade match och började lära känna varandra bland mycket annat. Förhoppningsvis vill alla nio tjejer, och även ännu fler nya kompisar, komma och träna med oss igen nästa tisdag. Träningen på tisdag den 6 september börjar, precis som idag, klockan 17.30 och varar i en timme. Platsen är den samma också, Teknikplanen på Karlslund Arena. //Tränarna F2017/18 30 aug 2022 3kommentarer
  • GSBK tvingar Karlslunds Damer att bekänna färg!

    Game set match, tennissiffror när Karlslund åkte norrut! Måltjuven Cinthia Chamoun kan tidigt vända med sig bollen på instick och sätta 1-0. Mitt i första halvlek kvitterar GSBK med en lång boll i mitten som lite turligt når fram till en fri spelare. Snyggt avslut avslut otagbart för Kajsa i målet. Vi rycker upp oss och kan göra både 2-1 och 3-1. Först är det Emma Larsson som snyggt stöter in 2-1. Sen kliver Therese Andersson fram på en frispark och bokstavligt dundrar in 3-1 bakom en chanslös målvakt. GSBK studsar tillbaka och knorrar in en frispark från kortlinjen men vi har ledning med 3-2 i halvtid. I andra halvlek har vi vinden i ryggen och lite nedförsbacke. Men det är GSBK som trummar på och kan göra 3-3. Återigen tar vi ledningen och det är Moa Larsson som snyggt nickar in en hörna. Men men men….GSBK vinner tre motlägg och plötsligt står en spelare fri med Kajsa och ytterligare en kvittering är faktum. Vi får åter en hörna och de lyckas inte rensa utan bollen hamnar framför Elsa Söder som trycker in dagens nionde mål. GSBK krigar för poäng men blir utan i denna match då Stephamie Ranok lite turligt blir helt fri och kan göra 6-4 via ”hjulet” på insidan av stolpen. Det blev en öppen match med många chanser åt båda hållen. Många fina mål av båda lagen. GSBK får kriga vidare om fjärdeplatsen med Yxhult. För vår del så tar vi en match i taget och närmast väntar just Yxhult hemma på söndag. Oraklet gissade fem mål för oss denna gång, kanske har han tappat formen? Dam 29 aug 2022 0kommentarer
  • Försäljningsaktivitet

    Hej på er! På föräldramöte förra veckan bestämde vi att vi skulle sätta igång lagets första försäljning med att sälja kakor, samt att jag (Sara, Jimmys fru/Nickis mamma) skulle vara lite ansvarig för att vi skulle komma igång! Med Kakservice kan släkt och vänner beställa burkar som kostar 60 kr, och hela 25 kr går direkt till laget. Jag har nu fått startpaketet och delade ut kataloger och barnen fick provsmaka på godsaker på dagens träning till dem som tränade. Här kommer lite information om hur det kommer gå till: När man har fått sina säljkataloger är det bara att börja sälja. Har man inte fått någon så har jag fler här hemma som vi kan ta med! Vi bestämde att vi inte kommer ha något måste mål utan att vi säljer så mycket var och en kan! Kakservice rekommenderar att man har en säljperiod på tre veckor, så om vi sätter ett slutdatum söndagen den 18 september. Att vi bestämmer att man skriver i kommentaren hur många och av vilka kakor som ens barn har sålt , tex: Nicki Mammas chokladbollar: 2 Konrads kalasknäcke: 1 Lillans lösgodis: 4 Man kommer behöva samla in pengarna själv för att sen kunna swisha den totala summan till lagets kassa. Har inget swishnummer nu, så får återkomma! I swishande får man då skriva barnets namn och hur många burkar man totalt har sålt. Mer om det längre fram! Hoppas jag har fått med det mest nödvändigaste. Detta är första gången för mig! Men har ni frågor så kommentera gärna, så kan jag försöka svara! / Sara F2015/16 28 aug 2022 17kommentarer
  • Visa fler nyheter