• Ingen slutstädning!

    Obs obs! Ni som skulle på slutstädning, ni behöver inte komma, dom som var där innan löste det! Bekräfta gärna i gruppen att ni sätt detta! /Mattias P2013 19 jun 2022 0kommentarer
  • Efterbeställning på Nwebody

    Hej! Nu har merparten fått sina Newbody-beställningar. De som inte fått sin beställninga tar jag med till Trängen imorgon! Vi tjänade 8 800 kr på försäljningen! Bra jobbat! Nu har jag också aktiverat efterbeställning så det går att beställa ytterligare fram tills 5 juli. Så har ni någon som vill beställa mer kan ni bara hänvisa till er webshop eller starta en webshop här: https://www.newbody.se/reg/TDXQIRO Hälsningar Ulrika P2012 18 jun 2022 1kommentar
  • Ingen träning imorgon söndag!

    Då Örebrocupen fortsätter även imorgon söndag har vi ingen gemensam träning imorgon. Vi önskar istället alla tre lag stort lycka till i alla matcher imorgon! 👏💙❤️🎉 Nu kör vi! Med vänlig hälsning, Tränarna P2012 18 jun 2022 0kommentarer
  • Instagram!

    Hej på er! Vi tänkte starta ett instagram-konto där familj och vänner kan följa laget p-016 och se foton och videos från våra träningar och matcher. Det är bara att ni meddelar mig om någon av spelarna inte ska vara med på bild så ser vi till att inte lägga upp något på den spelaren. Hör gärna av er senast på torsdag så vet vi inför de kvarvarande träningarna! Vi ses! /Tränarna P2016 18 jun 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter