• Parkeringsvakter till Örebrocupen 19 juni

    Som sagt är KIF medarrangörer till Örebrocupen den 17-19 juni. Vårt lag behöver hjälpa till med att vara parkeringsvakter. Vi har 2 uppdrag: 1. Karlsund arena kommer att vara avspärrad för funktionärsbilar - uppdraget är att släppa in och ut funktionärsbilar genom avspärrningen. 2. Vid paviljongen (Rosta gärde) har Örebrocupen lager av dricka och godis. Här är uppdraget att funktionärsbilar kan åka in, öppna containrar och ta med varor. Vi som parkeringsvakter ska INTE hänvisa till någon parkering, det är upp till besökaren själv att hitta en parkering. Dessa två parkeringar är alltså avspärrade för besökare. Vi har fått uppdraget att bemanna parkringarna på söndagen den 19 juni mellan 12.30-18.20. Det behövs två personer på varje ställe och pass. P-vakt (vuxna) vid Karlslund arena - 12 FÖRÄLDRAR 12.30-13.30 Malte Löfsäter och Holger Ståhl 13.30-14.30 Vincent Bernström Vergara & Haidar Kameran 14.30-15.30 Liam Lehto & Max Vinblad 15.30-16.30 Alvin Azizi & Laurent Demaku 16.30-17.30 Sixten Linde & Amiin Mahad Abdirahman 17.30-18.30 Getuar Fetaj & Hadi Noori P-vakt (vuxna) vid Rosta gärde - 12 FÖRÄLDRAR 12.30-13.30 - & Leo Everö 13.30-14.30 Mahdi Yasir & Leo Everö 14.30-15.30 - & Leo Everö 15.30-16.30 Alexander Draghici & Ahmed Salkic 16.30-17.30 Cesar Higueras Cardenas & Akram Osman 17.30-18.30 Wiggo Hansen & Louis Brou Jag vet att jag skrev att ni föräldrar som har haft kiosktjänst i år skulle slippa - men antal föräldrar på de barn som deltar i Örebrocupen räckte inte till! Jag ber om ursäkt för det! Och samtidigt tackar vi Leo Everös pappa som tog på sig tre pass medan han ändå var där! Tusen tack! Klubben har begärt in en lista över de som jobbar vilka tider- så antagligen är det de som kontaktar er om ingen dyker upp på sitt pass. Hoppas att alla kan de tider de blivit tilldelade! P2012 13 jun 2022 23kommentarer
  • Faddrar och avslutning!

    Hej! Vi är glada att ha fått välkomna våra faddrar från a-laget: Tarik och Carl som var och tränade med oss häromdagen! Vi ser fram emot att ta emot dom fler gånger! Vi kör sista träningen på tisdag den 28 juni på vår vanliga tid 17.30-19. Vi återkommer om planer för kvällen när vi spikat ett program. Efter sommaruppehållet är vi tillbaka med första träningen på tisdag den 16 augusti! Vi vill passa på att önska alla en härlig sommar med mycket lek och skoj! Med vänlig hälsning, Tränarna P2012 13 jun 2022 0kommentarer
  • IMORGON TISDAG 14 JUNI

    IMORGON TISDAG 14 JUNI är konstgräsplanen upptagen av Karlslundsskolans skolavslutning och VI TRÄNAR PÅ ROSTA GÄRDE och vi fikar som vanligt i klubblokalen efteråt. Karlslund United - Parasport 13 jun 2022 2kommentarer
  • Spelschema Örebrocupen

    Hej! Nu finns spelschemat ute på Örebrocupens hemsida men lägger upp en skärmdump även här https://results.cupmanager.net/10956279,2022,sv/team/30601693/matches /Patrik P2013 13 jun 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter