• Schema kioskansvarig v.25

    Hej! Jag har nu satt ett schema för bemanning av kiosken. Jag har i första hand placerat de föräldrar som har anmält intresse, de pass som har saknats bemanning så har jag utgått ifrån bokstavsordning av pojklaget. Om det är något pass som inte fungerar så har föräldrarna ett ansvar att fördela om mellan föräldrarna. Notera att vi kommer att få kioskansvar flertal gånger, och framöver kommer vi att bestämma schema (vi utgår från turordning). P2015 1 jun 2022 2kommentarer
  • Örebrocupen 2022!

    Hej alla föräldrar! Nu har det blivit dags för grabbarna att spela sin första örebrocup. Örebrocupen spelas helgen 17-19 Juni och vi har valt att anmäla tre st lag till den. Vi har inte fått något spelschema ännu och vet tyvärr inte vilken/vilka dagar vi kommer att spela. Så fort det kommer så lägger vi ut spelscheman och lagen här på hemsidan. P2013 31 maj 2022 0kommentarer
  • Inställd träning idag 31/5

    Hej! Pga vädret ställer vi in dagens träning! På torsdag har vi flyttat träningen till kl 16:15 och tränar då inne på Arenan ( konstgräs). Ses då P2012 31 maj 2022 0kommentarer
  • Sista dagen för Newbody försäljning imorgon!

    Försäljning pågår till imorgon 1 juni kl 10. Det smidigaste är ju om man säljer via sin "egen webbshop" som skapas när ni registrerar er på länken. https://www.newbody.se/shop/karlslunds-if-fk-p012/seller/DXQLXS/customer/account/login/ För er som inte gillar det digitala går det bra att sälja via katalogen och ge mig beställningen innan den 1 juni. Maila mig en bild på usandberg74@gmail.com eller skicka sms: 070-6600182 Hoppas det har gått bra för alla med försäljningen! P2012 31 maj 2022 9kommentarer
  • Visa fler nyheter