Ny ansvarig till försäljningsaktiviterna
Hello, Vi behöver en ny ansvarig till försäljningsaktiviterna för laget då Ali har bytt lag så ska ju inte Hani vara ansvarig längre. Kontakta samordnare Peter Westerberg, 0707194626 vid intresse.
P17
22 maj 2022
0kommentarer
Info om veckan!
Hej Föräldrar! Tisdags träningen ställs in denna vecka pga av tränar bris! Torsdagens träning är flyttad till kl 10:00-11:30, träningen hålls på A-planen (konstgräset) Trevlig vecka
P2012
22 maj 2022
0kommentarer
Uddamålsförlust mot Ahlafors
Dagens match i Division 2 Norra Götaland mellan Karlslunds IF FK och Ahlafors IF slutar i en sur 1-2-förlust för Karlslund efter att ha mött det hittills tuffaste motståndet i serien. Det är Ahlafors som börjar matchen bäst, ligger rätt i försvaret och är finurliga i anfallsspelet. I den 24:e minuten tar de även ledningen efter en öppnande passning som friställer en gulklädd spelare och som sätter 0-1. Den sista delen av den första halvleken kommer Karlslund in i matchen och börjar skapa lite tryck mot ett duktigt Ahlafors. I den 40:e minuten snurrar högerbacken Lukas Julher runt och kommer in i straffområdet, spelar in till Christer Lipovac som trycker in kvitteringen till 1-1. I andra halvleken kommer Ahlafors tillbaka till sin fina inledning av matchen, och återigen tar de ledningen genom ett snabbt och fint anfall då de gör 1-2 i den 65:e minuten. Ahlafors har flera möjligheter att göra mål, och det har även Karlslund, närmast inbytte Ebrima Jaiteh i ett halv friläge. Det blir dock en sur förlust mot ett bra Ahlafors som alltså bjuder upp till det bästa motståndet hittills. Karlslunds IF FK: Bilder från matchen Nästa match spelas redan på onsdag då vi möter IFK Kumla, matchstart 19:00 på Kumla IP.
Herr
21 maj 2022
0kommentarer
Glöm inte att betala in till cuper
Idag är sista dagen att betala in cuppengen på 100kr för de som ska vara med i Junicupen (gäller de 20 som blivit kallade och tackat ja), ni swishar till lagkontot 1230988477 och skriver barnets namn. Påminner även er som ännu inte betalt för Skadevi att Swisha 600kr för imorgon betalar vi in pengarna för den cupen och då betalar vi in för spelarna som betalt in. Det är även fortfarande 11st som inte betalt sina 300kr för Newbody vore också jättebra om ni kan betala in det. Mycket på en gång Ha nu en riktigt trevlig lördag
P16
21 maj 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter