Skadevi-cup uppdatering.
Skadevi-Cup 2022 Våren är här och sommaren närmar sig. Här kommer lite mer info kring vår första övernattningscup. Spännande! Vi har öppnat upp för att man skall kunna redigera sitt svar på cupen. Det beror på att vi vill ha in information kring vilka som kan ha bilar, men även att antalet deltagare skall spikas och hela kalaset betalas. Innan 13/5 behöver du gå in och redigera ditt svar. Övrig info. - Vi kommer önska sen starttid på fredagen så att vi inte behöver åka supertidigt på fredagen - Maila Lukas om du har önskemål om specialkost - Swischa 600 SEK till lagkassan märk barnets namn o Skadevi Cup innan fredag 13/5 då anmälan stängs. - Mer info kring Cupen hittar du här https://skadevifotboll.se/ - Möjlighet finns att få rabatt på entré till Skara sommarland. Tränarna har inte möjlighet att ordna ett gemensamt besök men om det finns några föräldrar som är villiga att hjälpa till att ta huvudansvar ställer vi oss positiva - UPPDATERA om ni har bil och hur många extra ni kan ta i bilen. - Vi bor på hårdförläggning vilket innebär att man måste ha med sig luftmadrass o sovsäck eller dylikt att sova på. - Tid för exakt samling återkommer vi med.
P16
10 maj 2022
1kommentar
Fotografering
Vi har fått en tid för fotografering den 28/5 11.40. Plats: Karlslund Arena. Kläder: Matchkläder ink. fotbollsskor Kom i tid! OBS: En blankett/fotolapp kommer lämnas ut på nästkommande träningar, som ger tillstånd till att era barn fotograferas, den skall tas med när vi fotograferas. Inte till träningen elle ges till tränarna. Informationen finns även i kalendern.
P16
10 maj 2022
5kommentarer
Newbody
Hej Det är fortfarande väldigt många som ännu inte betalat in för sin försäljning av Newbody så det vore jättebra om ni kunde göra det. Det är också väldigt många som valde att köpa sig fria för 300kr som ännu inte betalat. Nu inom kort ska vi betala in för Skadevi Cup och då behöver vi dessa pengar. Ni Swishar pengarna till lagets konto 1230988477 och skriver barnets namn. Ha en fortsatt trevlig vecka!
P16
10 maj 2022
2kommentarer
Uppdatering KIOSKVECKA V21
Hej, föreningen har informerat mig att vi ska ha två föräldrar per pass under lördagen denna vecka på grund av fotograferingen, därför har jag lagt till några nya namn på barn vars föräldrar som behöver hjälpa till. Ni som ännu inte valt dag och tid att stå har fram till söndag 15/5 att göra det - sedan skriver jag in er på nåt av de kvarstående passen. Nedan kommer info om kiosken, vilka som behöver skriva upp sig på pass samt vilka pass som är kvar att bemanna. Varje termin står föräldrar från alla lag i Karlslund i kiosken. Det är obligatoriskt för alla lag, och föräldrar till spelare. Kiosken ger möjlighet för besökare och publik på matcher/träningar att gå in och köpa kaffe och fika, eller värma sig en stund. Denna termin ska vi i P012 bemanna kiosken vecka 21. Jag har gjort en indelning på vilka föräldrar som ska stå, men lämnar över till er att välja vilket pass som passar er - först till kvarn. Om man inte valt ett pass senast söndag 15/5 tar jag mig friheten att skriva in er. Ni som behöver välja pass denna gång är föräldrar till: Adrian Mohamud H Leon S Ni som är nya att boka in sig är: Anas Casper Jakub Dessa pass ska bemannas: måndag 23/5 kl. 17.30-21.00 Sixten tisdag 24/5 kl. 17.30-21.00 Måns onsdag 25/5 kl. 17.30-21.00 Max torsdag 26/5 kl. 12.00-15.00 Johannes torsdag 26/5 kl. 15.00-18.00 Ahmed S fredag 27/5 kl. 17.30-21.00 lördag 28/5 kl. 10.00-13.30 William lördag 28/5 kl. 10.00-13.30 lördag 28/5 kl. 13.30-17.00 Arthur lördag 28/5 kl. 13.30-17.00 söndag 29/5 kl. 10.00-13.00 Alexander söndag 29/5 kl. 13.00-16.30 Liam söndag 29/5 kl. 13.00-16.30 söndag 29/5 kl. 13.00-16.30 söndag 29/5 kl. 13.00-16.30 Skriv nedan namn på ert barn, ert eget namn samt vilket pass ni vill stå. Läs kommentarer ovan så ni inte väljer ett pass som redan är taget. Info om nyckelhantering, koder m.m. kommer i en separat nyhet senare. mvh Nina Mola, kioskansvarig i föräldragruppen
P2012
9 maj 2022
4kommentarer
Visa fler nyheter