• Status intjänade pengar per barn & försäljning Newbody

    Hej! Nu har vi haft två säljaktiviteter - och jag vill bara påminna om att varje barn måste tjäna in 1200 kr genom säljaktiviteter eller swisha in motsvarande summa. Här har jag gjort en tabell hur alla ligger till - leta efter ditt barns fyra sista siffror i personnumret: Dessa sex barn är helt klara med all fösäljning 2022. Vi ser ju gärna att ni hjälper till att dra in ännu mer penagar till laget om ni vill och kan såklart! Personnummer 3656 har tjänat in 2,263 kr 6394 har tjänat in 1,793 kr 2574 har tjänat in 1,707 kr 2536 har tjänat in 1,388 kr 2753 har tjänat in 1,280 kr 5193 har tjänat in 1,200 kr Följande har påbörjat sina säljaktiviteter: Personnummer 3035 har tjänat in 1,021 kr 9091 har tjänat in 1,010 kr 6537 har tjänat in 1,010 kr 7991 har tjänat in 886 kr 7891 har tjänat in 848 kr 5397 har tjänat in 837 kr 0114 har tjänat in 837 kr 3055 har tjänat in 816 kr 9315 har tjänat in 783 kr 7777 har tjänat in 643 kr 0699 har tjänat in 567 kr 1555 har tjänat in 540 kr 9694 har tjänat in 486 kr 2716 har tjänat in 470 kr 7357 har tjänat in 400 kr 8839 har tjänat in 389 kr 2034 har tjänat in 324 kr 1298 har tjänat in 297 kr 8557 har tjänat in 270 kr 3010 har tjänat in 270 kr 3735 har tjänat in 200 kr 4834 har tjänat in 200 kr 0251 har tjänat in 200 kr 6739 har tjänat in 135 kr 4853 har tjänat in 135 kr 9618 har tjänat in 135 kr 2158 har tjänat in 135 kr 2259 har tjänat in 81 kr Följande måste öka eller så är risken stor att man måste swisha i slutet på året: Personnummer 9012 har tjänat in - kr 7017 har tjänat in - kr 7774 har tjänat in - kr 4511 har tjänat in - kr 5179 har tjänat in - kr 9292 har tjänat in - kr 7936 har tjänat in - kr 5438 har tjänat in - kr 6198 har tjänat in - kr Men nu på torsdag kommer vi att starta upp försäljningsaktiviteten Newbody - strumpor, underkläder, träningskläder, kryddor, hemprodukter och praktiska basplagg. Innan dess kommer jag skicka en QR-kod för er som vill skapa en egen shop och efter torsdagens träning kommer jag att dela ut kataloger. P2012 9 maj 2022 4kommentarer
  • Junicupen

    Lördagen den 4:e juni spelar vi Junicupen i Ardala. Vi har två lag anmälda och kommer att kalla 10 spelare per lag så totalt kommer 20 st att få spela denna cup. Vi går som vanligt på träningsnärvaro och kommer att stämma av träningnärvaron i slutet av denna vecka och därefter skicka ut kallelser. Ni som redan nu vet att ni inte kan delta detta datum får gärna skriva i kommentarsfälltet så underlättar det planneringen. Som vanligt vid endagars cuper kommer en cup-peng på 100 kr att tas ut. Mer information om tider mm kommer senare. Senare under sommaren kommer vi även delta i Örebrocupen (17-19 juni) och Skadevi cup (1-3 juli), i dessa två cuper har vi tre lag anmälda vilket innebär att fler spelare från laget kan delta. Mvh, ledarna P16 9 maj 2022 0kommentarer
  • Intresse cup i Västerås

    Hej! Vill kolla intresset för att åka på cup i Västerås. Cupen kommer spelas 1-4 juli fredag-Söndag. Anmälan till Cupen kommer vara bindande och dom spelare som åker med kommer betala en del av avgiften för att inte belasta lagkassan för mycket. Vi kommer även behöva hjälp av er föräldrar med transport fram och tillbaka då vi inte tänker nån övernattning. Avgiften är inte satt än men räkna med 500-600 per spelare. Anmälan till denna cup är 19 maj, därför skulle jag vilja ha lite raska svar. Med vänlig hälsning, Andreas P2012 9 maj 2022 20kommentarer
  • Kiosk v.25

    Hej igen, alla föräldrar behöver svara på tider för kiosk ansvar v.25. På bild ser ni senast uppdaterad information. Det saknas fortsatt bemanning för 5-6 pass. Alla behöver svara senast 10/5. P2015 9 maj 2022 2kommentarer
  • Visa fler nyheter