• Ledigt påskdagen

    Den 17 april har vi träningsledigt för att återstarta söndagen efter den 24 april. Glad påsk önskar tränarna P2015 14 apr 2022 2kommentarer
  • Påsk lov

    Nu tar vi lite påsk lov från träningen! Efter en jättebra onsdags träning ta vi nu lite påsk lov torsdag och söndag. Vi drar igång igen nästa onsdag! Vi i teamet önskar alla en glad påsk! P2012 13 apr 2022 6kommentarer
  • Omgång 3: Dags för första länsderbyt

    Då är det dags för den tredje omgången av Division 2 Norra Götaland, och dags för första länsderbyt då vi tar emot Yxhults IK på Karlslund Arena på långfredagen. Efter två omgångar står Karlslund utan seger, trots att spelet och bollen har tillhört laget under stora delar av de hittills +180 spelade minuterna av årets seriespel. Senast blev det en snöpligt 1-2-förlust efter att släppt in en straff i den 90:e minuten, och det kan inte understrykas tillräckligt att killarna i Karlslund är rejält sugna på att ta årets första trepoängare, och då gärna mot Yxhults IK på fredag. Yxhult har en seger och en förlust efter sina två matcher och kommer senast från en 0-1-förlust hemma mot Grebbestads IF. Karlslund och Yxhult har mötts tidigare under 2022 då Karlslund så sent som fem veckor sedan vann med 5-2 mot Yxhult i kvalet till Svenska cupen. Nu är det ny match och med nya förutsättningar, så nu gäller det att killarna är på tårna direkt när domaren blåser för avspark, dvs. på fredag kl. 14:00 på Karlslund Arena! Herr 13 apr 2022 0kommentarer
  • Träning

    Vi har blivit inbjudna att delta på P016:s träning torsdag den 21/4 kl.17.30-18.30. Tanken är att blanda lag och sen träna på lite matchspel. Jag fixar en kallelse som ni kan svara på. F2015/16 12 apr 2022 3kommentarer
  • Visa fler nyheter