• Fotbollskontrakt

    En central del i föreningens värdegrundsarbete är våra så kallade "Fotbollskontrakt", ett dokument som vi vill att alla våra ungdomsspelare mellan 6-19 år tillsammans med vårdnadshavare läser igenom och godkänner. Detta dokument grundar sig i våra fyra värdegrundsord; Respekt, glädje, motivation och laganda. Som det står i dokumentet: "Kortfattat tycker vi att som medspelare i ett av våra ungdomslag är det viktigt att man visar respekt för lagets och föreningens regler, att alla ska ha kul på lagets aktiviteter, att vi stimulerar till att man som spelare blir motiverad att vilja komma tillbaka till nästa aktivitet och att det finns en god sammanhållning i respektive lag. Föreningen har därför skapat detta fotbollskontrakt spelare och laget, med medgivande från vårdnadshavare, där det framgår tydligt vilka regler som vi som förening förväntar oss att våra lags aktiva medlemmar följer. Det framgår också vad det blir för konsekvenser om reglerna inte följs." Dokumentet vi vill att ni läser och det finns på lagsida under "Mer" och "Dokument". och heter Fotbollskontrakt ungdom 6-12 år. Kommentera i kommentarsfält att ni läst och godkänner kontraktet. Alternativt maila mig carolina@brindeberg.se F2013/14 5 mar 2022 7kommentarer
  • Ingen träning imorgon Söndag

    Vi ställer in träningen imorgon söndag 6/3 pga för få tränare! Vi tränar igen på onsdag. P2012 5 mar 2022 0kommentarer
  • Match på söndag

    Laguttagning, Samling kl 09:30 i KIF-Arena. Kom ombytta och klara. Lag 1: Nali, Liam, Carelos, Elton, Frans, Jakub, Holger, Arthur, Akram och Abduljabar Lag 2: Mahdi, Victor, Lionel, Mohamud, Amir, Getuar, Alvin, Leon, Ahmed och Hadi Tränare: Alexis, Andreas och Albert P2012 4 mar 2022 1kommentar
  • Skadevi-Cup

    Hej. Nu kommer en hel massa roliga fotbollsnyheter framöver. Vi har matcher denna helg och den 19 mars. Långfredag åker vi med 2 lag till Eric Minnescup i Karlstad. Helgen 17-19 juni kommer vi spela Örebrocupen med 3 lag. Den största nyheten är väl ändå att vi åker till Skövde 1-3 juli för att spela Skadevi-Cup. Då kommer vi övernatta fre-sön. Alla spelare får en kallelse till detta och vi vill ha svar senast 1 april. Kostnaden är 600:-/Spelare. Då har lagkassan betalat halva avgiften. Vi undersöker ytterligare cuper men inget som är klart i skrivande stund. Vänligen//Ledarna P16 4 mar 2022 2kommentarer
  • Visa fler nyheter